26 May 2012

Going to US( United of Seremban)

Assalamualaikum
Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah 
Lagi Maha Pengasih


Satu hari je lagi. Tipulah kalau aku kata yang sekarang ni aku tengah relaks goyang kaki letak kaki ats meja sambil hisap cerut. Hamboiiii membongak. Cuak kebebehh u olls..

Esok, maybe dalam tengahari aku, mak dengan ayah akan bertolak ke Kuala Pilah . Memang pergi awal sikit since sesi pendaftaran untuk negeri Johor dengan negeri2 utara pukul 8-10 pagi. Stay la kat homestay sane semalam dalam erti kata lain membiasakan diri kat negeri orang ni. Sambil2 tu , makan hangin la jugak. hohoho Pergi bertiga je, dan aku menggunakan kuasa vetoku untuk membangkang sama sekali kalau akak aku ikut hantar aku nanti. haaa.. kejam tak? I don't care. Jangan tanya kenapa.

Dalam masa yang sama, aku sedihh. Sedih sebab jauh dengan Kluang. Sedih sebab jauh dengan family. Sedih sebab jauh dengan kawan kawan sume. Alah, korang pon bukan semua yang ada kat Kluang kan.. Sume dah merantau jauh jauh.. Sob sob sob.. Sedih sedih.. sedih noo kan.. Ikutkan memang awal awal tu aku harap dapat jauh jauh konon nak hidup independent ar kan. Bila tau dapat N Sembilan, quite seghonok la..dapat keluar dari Johor and gonna learn something from negeri lain kan. Bila makin dekat makin dekat ni.. haishhh  macam macam aku rasa dehhh..

Tapi takdelah blurr mane, sebab ramai jugak kroni2 kat sana. Student2 KMNS 2012 wanna be siap buat grup kat fesbuk . So, dapatlah saling mengenali sikit sikit. Berkenalan kat fesbuk, aishh masing masing propakan.. Dah jumpa aku tak tau la mcm mana nanti. Jeng jeng jeng. Waiting for the tru colours. Muehehe

Kawan kawanku yang dikasihi sekalian, make sure korang jangan lupakan aku eah. Even kat mane pon korang, don't u dare lupakan aku. Akulah budak paling ' baik, comel lagi mengiutkan ' yang WAJIB korang ingat kay?? Hope tak lost contact la lagi2 dah macam2 kemudahan sekarang ni. Sekarang ni kita jauh, suatu hari nanti insyaAllah kalau diizinkan kita mesti akan jumpe lagi. Series weyh..sedih ni.. Tak sanggup rasanya nak pisah dengan korang..** errrr

Oke pips, got to go.. maybe ini last entry for this month sebab kat sane terceruk sikit susah nak dapat coverage internet. Dan maybe aku jadi gile sebab aku skrg ni dah jadi internet addict. Waduh waduh.. Kaybai. Adiosssssss

Love uolls like a love song bebehh :

Sue, Alyn, Izzati Rahim, Izzaty Hidayah, Mai, Ain( gonna miss u macam banjir) , Syera, Akia, Adam, Zepa, Nash, Piza, Mila, Izzati Suhaimi, Alida, Nana, Aten, Teha, Ika, Anas, Kenneth, Umar, Yus, Nad, Deeba, Ayun, Farah, Hani, Anis, Jay, Ct, Siti, Atiqah, Sha, Ain Alias, Atika, Shima, Azik, Fakh, Kerol, Ijol, Aniq, Una, Syuhada, Ira, Fiq, Syahera, Ayu, Rasyidah, Erny, Anom, Yana  dan lain lain. Maaf tak sebut. Yang penting aku sayang korang la. Peace yaww!



No comments:

Post a Comment