30 Nov 2012

Coming Back to KMNS

Assalamualaikum =)

Tak sangka kan..dah seminggu rupanya kembali semula ke matrik untuk semester kedua ni. Ayat klisenye, cepat betul masa berlalu. Ayat jujur dari hati.. baru seminggu? Aku rasa macam dah lama je kat sini.. kehkehkeh.. Tak baik tau..ni tempat menuntut ilmu.. kalau hati tak ikhlas menerima..apa yang kite belajar tu susah nak lekat.. niat lillahi taala. positip positip ;)

Dan seperti biasa, kelas bermula macam selalu... kelas pertama kelas Fizik Amali. Since , ini minggu pertama semester, tiada amali atau eksperimen yang dijalankan. Yelah..nak buat eksperimen ape belajar pun belum lagi.. sebelum masuk ke kelas..teringat salah sorang member kitorang yang dapat tawaran ke UiTM dan dah pun tinggalkan kami. ..sedih memang sedih.tapi dia ada cita cita dia sendiri as we have..sape kite nak larang die daripada gapai cita cita dia kan?
Tapi, pagi tu rasa lain camam sikit. Rasa berdebar debar lah.. tangan dengan kaki ni bergetar dengan sendirinya seolah olah bagitau aku yang ..there's something will happen . Ya..aku memang macam tu. Maybe instinct kuat. Setiap kali ada benda nak jadi, aku akan rasa berdebar dan menggelabah tak tentu pasal.

Rupanya.. Zahin dengan Fai suddenly komplot letak jawatan diorang. But why suddenly? We have no problem with u both.. and nak korang still be our leader. Why? Why? okay okay..kata diorang .nak kasi peluang pada yang lain untuk rasa jadi ketua and assisstant. Suddenly sekali lagi, hasil undian tu betul betul buat aku rasa macam kene hempap dengan batu. Dush..bedebuk..
Rite now, our leader title dah beralih kepada Afiq, while jawatan Fai pula diletakkan kat bahu aku.. o mak aihh.. sape yang nak jadi ketua dengan assisstant. berat woo.. level kepayahan dan kesusahan ketua dengan assisstant macam tak ada beza je. Adoi..kenape aku?? Aku ni nampak macam ada ciri cii kepimpinan ke? huahuahua

Alah..assisstant je pun..bukan suruh jadi Ketua pelajar kat matrik ni.. hohoho.. bukannya aku tak ada pengalaman langsung dalam bab2 kepimpinan ni.. entah entah aku lagi banyak dari korang tak..malas tau nak mention. harharhar.. sesungguhnya letih jadi pemimpin ni..berat sungguh tanggungjawab kita kena pikul.
memikirkan orang dah letak harapan pada kita..what should i do? accept it..dan jalankan tanggungjawab sebaiknya. Setanding dengan apa yang Zahin dengan Fai buat masa sem lepas. perhaps ..jadi yang lebih baik. InsyaAllah.. so..first2 ni memang janggal sikit aku dengan Afiq nak buat buat kerja ni semua. Nevermind we'll try our best. Lagipun..aku dengan Afiq dah biasa work as a team. InsyaAllah kawan kawan... support kitorang okay ;D

Suddenly dapat 'hadiah' dari Wawa..hehehe




No comments:

Post a Comment