16 Jan 2013

Demam :(

Assalamualaikum :)

Mesti the whole class menyirap tengok aku kemain online dari tadi. Kate demam? ni buat entry bagai ape cerr?? Tipu ke hape kau ni haa? Dah la tak gi kelas..menyiraaaaaaaaap.

Sabo sabo...aku memang demam lah. Baru kebah ni. Ikutkan semalam dah okay..siap pasang niat nak g kelas pagi tadi. Nak buat macam manakan, malam tadi makin panas pulak. Tak terlarat pulak aku nak menapak. Terpaksa lah bermastautin kat bilik sakit buat kali kedua. Bosan tak bosan lah kat dalam tu. Entah dah berapa kali tido bangun tido bangun.. azan zohor..masuk bilik solat jap. Sedikit keuntungan disitu sebab bilik aku dengan bilik sakit hanyalah sekangkang kera . Takdelah menggila sangat nak jalan kan. Then, balik semula ke bilik sakit..tup tup dah ramai dalam tu. Ramai jugak yang demam sepesen macam aku.Siap bising bising berebut tempat nak baring. okay..gaduh lah kau..aku duduk kat kerusi jelah.

Dah petang sikit, badan dah mula berpeluh peluh menandakan yang demam dah mula kebah. Alhamdulillah :) Cuma terasa kurang selera untuk makan..tengok nasi macam layu je.. Disebabkan dah dua hari macam tu aku tak menjamah nasi..habis gastrik semua aku anak tirikan.. belilah sikit nasi just untuk isi perut yang kosong ni. Tu pun tak jalan..makan sesuap dua..selebihnya jadi santapan kucing kucing. i dok no why, lately nampak buah buahan lebih menyelerakan dari nasi. mengidam kah? ops ops. takdelah..maybe dah lama tak makan buah tu yang macam serabai je paksa roomates belikan buah kat kafe..

2 hari tak gi kelas..soooooo sure banyak benda yang tertinggal. Esok pulak ada pre test kimia. Need to do something to make sure its going well. Tonight ada setadi grup dengan kengkawan. Demam dah baik kan..so no excuse wokay. Stop here. Adiossss

No comments:

Post a Comment