7 Feb 2013

Happy Birthday :)

Assalamualaikum :)

Pada waktu 3.28 pagi masih berjaga sedangkan waktu begini adalah waktu waktu kemuncak untuk tidur. Bukan tak nak tidur, tapi petang tadi aku dah landing baik punye 2 jam berturut turut..bangun bangun terus tengok Setia Hujung Nyawa. Bangun bangun nampak ' kay ef si ' depan mata. Bangun bangun dah ada karen..almost 5 jam dalam kegelapan..nak buat kerja pun tak boleh..alasan.

For the first time in my live ever, my friends share the same date of birth. How amaze..akceli..memang la kita akan berkongsi tarikh lahir dengan orang lain..definitely lah.. but then, they are all surround me..to yang jadi macam teruja sikit. Bukan dua orang tapi 4 orang sekaligus..mak korang delivered korang serentak ke hape? huhu

Apa apa pun, i would like to wish Nur Shafiqah Mustaffa, Nur Azidah Mohd Rasyid, Nur Afiqah Mohd Shabri and Mohd Murtadha Said happy birthday yang ke 19. Cepat masa berlalu kan..aku baru je nak jengah dunia 18 korang dah 19. .Semoga apa saja hajat korang Allah makbulkan dan dipermudahkan tiap tiap urusan. And make this friendship long lasting okay.. :)

Ada sedikit buah tangan untuk korang. Amiklah.. ikhlas aku buat untuk korang tau..harharharhar





i don't know..if those cakes do exist , u are willing to eat or not..bcs me myself frankly don't have any intention to eat. haha. nasib baiklah katun je. Murtadha, kau tak payah kek lah ye..aku tak rasa kau akan layan benda benda macam ni kan..haha..go with your life..make it well bro.

Heaven sangat bila ada orang sama befday dengan kita dan orang tu hanya berada dikeliling kita sahaja. Situasi aku pulak , ada cousin which do have the same age with me and do have the same date of birth.. aku awal sikitlah..so pangkat aku lagi tinggi. Tapi dia lelaki, pendiam..dan kitorang jarang tegur. But then kalau kat fesbuk, kemain dia macam ramah benor pulak dah.. realitinya jejaka pemalu pui pui. Dari kecik memang parents dan macik pacik akan smbut befday kitorang sama sama. Dah besar ni, dah taklah..kau kau aku aku la..

Selain dari birthday kawan kawan aku tu..hari ni juga genap setahun arwah nenek yang kitorang biasa panggil dengan panggilan Mak Wo ( Mak Tua akceli..manja sikit boleh kan..) menghadap yang Esa. Aku cuma insan biasa yang mampu sedekahkan pahala yang termampu sahaja untuk arwah di sana.

Last but not least..wishing SayfulBahri a good day today and your practical will be going well, insyaAllah.
Sekian dulu. Waiting for tomorrow..

1 comment: