17 Apr 2012

Kebingungan Melanda

Assalamualaikum.

Haishhhhh cuaknye lahhh.. T______T.
Seremm bila tengok status fb kawan kawan ada yang dok bercerita pasal intebiu intebiu ni. Macam mana diorang boleh dapat panggilan dengan mudah? Asal aku tak tau apa apa ni? Kenapa aku langsung tak dapat income call dari mana2 U yang aku mohon dalam UPU macam diorang tu? Why ? Why? Why? Why?
Okayy stop. Terasa macam nak kene tampar je..

Setelah disemak, dikaji , diteliti dan menemu duga kawan kawan yang telah di temuduga tu..rupanya intebiu intebiu ni diadakan mengikut course apa yang kita amik. Aku ingatkan dia nak buat intebiu tu untuk semua course..Pun bijak aku ni, tak fikir dulu. Adessss..

Lepas semak semula U yang aku mohon tu, almost semua tak de temuduga kecuali untuk Asasi Tesl kat UiTM. Plis pray for me : ) Takutnye kemain lagi. Walhal, tak kene panggil lagi pun. Ngoberrr.. Yang aku semak tu cuma UiTM je. U lain, i don't know lah kan. Hahaiii. sabar je nii.

No comments:

Post a Comment