20 Apr 2012

Berpeleseran

Assalamualaikum

'Berpeleseran' sounds like more to the negative side kan? Pedulik apa, nak guna jugak. : D

Semalam tersangat sangat sangatlah penat sampai naik lenguh kaki ni.. Aduhh aduhh.. macam lari kat track for 10 round.. Analogi yang sangat propa. hihihi
Penat macam mana pun tapi rasanya berbaloi sebab dapat jumpa dengan kawan kawan semua yang certain of them lepas PMR terussss terbang ke sekolah lain. Rindu rinduan sangat sebenarnya nak jumpa diorang tu semua. Dan Alhamdulillah perancangan yang lebih kurang seminggu ni (kot) , akhirnya dapat diadakan jugak. Having a lot of fun and great moments walaupun agak bercelaru sikit tak tau nak ke mana lepas makang! Biase lettew.

Berkumpul lebih kurang pukul 1 lebih kat Kluang Mall. Ikut perancangan pukul 12, tapi kite merancang, YANG MAHA ESA yang tentukan ye tak?? Disebabkan masing masing dah kebulur menggelupur , apa lagi? Makanlah.. =) I loikeee.. Dari pagi kosongkan space utk perut okayy, nak makan sedap katanya.. Muehehe.. Kami makan di I-takala apa bende ntah. hoho. First time kot makan kat situ, selama ni aku pandang sebelah mata jee..


husna
Cuba teka aku yang mana?? okayy sebenarnye takdee.. : D

aku kat sini haaaahh =))

Muka muka kat atas tu semuanya anak wayang okayy. Dah lapar tu buat je lah muka lapar.. aduhaiiii.
Sementara menunggu makanan makanan yang ditempah sampai, kitorang pun berborak, bergelak, bercerita . Maklumlah..dah bape kurun tak berjumpa kan. Semestinya terasa rindu yang amat.

Tapi, sebabkan kelaparan tahap macam tak pernah jumpa makanan, macam ni lah aku jadinya. wuahaha..

pening pening..bila makanan nak sampai ni

okayy, kawan aku kene marah dengan aku..


Rasa macam menyanyah sangat tak kononnya tak tahan lapar.? Hoho..aku gebang je sebenarnya. tak de lah lapar mane pung.. biase biase je. heeeee

yeahhhhh!! dah sampai. Nurin Lala , the last people order, suddenly turn to the first people serve.

the foods are already serve and get ready to be eaten. ngam ngammm.. 

farah hafizah & shimanabilah

makan dah setel, masing masing da kenyang..bayar la pulak kan..
since kedai ala ala western, makanan ala ala western so the price pon ala ala western jugak lerr


seperti biasa, mengabadikan kenangan di I-Takala.
owner I-Takala amik gambar kitorang tgah makan okayy
Encik owner,, nak usha kami cakap je lahhh = ='



Habis di Kluang Mall, kami terbang ke Kluang Parade. Berbowling pula.. Kemudian ke Kluang Mall balik, untuk window shopping. Pastu, patah balik Kluang Parade for serving something. Sebab tu lah kaki aku ni sakit sampai hari ni pun masih terasa lagi sakitnya. Masing masing dah ada lesen dah sebenarnya, kami tak drive sebab kami lebih suka berjalann.. cehhhh podahhhh! =P

Lightning picture sangat hancur kerana saya memakai henfon biasa 3.2mpixel saje.
Editing membantu la jugak sikit sikit.huhuhu

No comments:

Post a Comment