7 May 2012

Keputusan UPU 2012

Assalamualaikum
Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah
Lagi Maha Pengasih

Hari ni adalah salah satu hari yang mendebarkan especially untuk lepasan lepasan SPM 2011 . Sebabnya hari ini keputusan permohonan UPU yang telah dimohon lebih kurang 2 bulan yang lepas , diumumkan. Macam biasalah nak cek mestilah pegi link upu dulu.  http://upu.mohe.gov.com .my. Pastu klik la kat mane mane. If korang dari selatan macam aku, tekanlah selatan . Kalau dari Sabah, klik lah kat Sabah and so on. Kemudian letakkan ic dalam kolum yang dah disediakan. Klik masuk dan taraaaa.. keluarlah keputusannya. Eh gembiro noo aku ni? Macam dapat je? Hins hins hins..dapat mende? Tak dapat okay.. Frustrating lah ni.

Ikutkan , banyak link yang boleh kita guna. Yang tu salah satu daripadanyalah. Tapi rasanya mungkin ade error error sikit sebab link tu mula buka pukul 12 tadi dan sudah semestinya ramai orang berpusu pusu nak tengok keputusan. Termasuklah aku. Pukul 10 dah on9, torlobih eksaited. Bile bukak, aishhh malas nak kabor. Tak dapatttttttttt T_____T. Macam tak caya je aku tak dapat. Uwekk bajet macam dapat result SPM 10 A. Half daripada 10 adalah. Pulak tu ada kawan kawan yang result lagi bawah dapat masuk. Humangaihh mana sedih kauu.!  Bila pikir pikir balik, ohhh maybe gred sains tulen die gempak, aku pula suam suam kuku. Nampak sgt A aku cuma yang asas je. Muehehe. =="

So, nampaknye ke matrik lah aku ni. Ayoyo. Yes, selama ni memang berangan sebok nak masuk matrik je, tak pikir pon persaingannye macam mana. Bila dah dapat ni, aduhhh macam kene hempap ngn batu. Sadis..
Tak pelah, aku tak dapat ke UPU, rezeki aku matrik. Aku yakin Allah dah tentukan setiap inci perjalanan hidup aku dengan baik. Agak upset jugak arr tak dapat ni kan. Lagipun selama ni memang aku tertunggu tunggu upu ni. Memang really hope dapatlah.. Sob sob sob.. Mak kol daripada tempat kerja, baru nak jawab belum cakap lagi dah melilih air mata, Sedih noo. . Eh sedih la beb!

Pasni nak g laman 'bersawang' KMNS dan tekan konfem! Nak menyejukkan hati, ajak kengkawan g shopping rabu ni. Alahaii..mak, make sure u give me a lot of money this wednesday okayy. I nak borong semua benda dalam semua mall kat Kluang ni, HAHAHAHA. ----->
Adiossss,, aku hanya nampak duit je sekarang ni wakaka.

No comments:

Post a Comment