3 May 2012

oh powwer rangersss

Assalamualaikum
Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah
Lagi Maha Pengasih


Berada dalam keadaan yang agak frust kerana permohonan IPG aku telah di tolakkkk.. Ouch ouch.. hehe. Sebenarnya dari awal dah agak dah memang takkan dapat. Result paling minima ialah seseorang pelajar itu mestilah sekurang kurangnya mendapat 9 A. Aku ade 5 je.. mane nak cekau lagi 4 tu ?? Kalau aku tau, aku join Bersih.. eh.. tetibe**

Dah berdekah dekah gelak masa nak bagitau mak. Dalam hati menangis tak berlagu kayy. T_____T
Mak suruh rayu. Ikut jelah. Ade rezeki adelah tu kan. So, nak membendung rasa frust tu, aku bertekad lepas ni nak jadi power rangers.. Memang tak de kene mengena. eh sukati leww ^ ^.

oke jum bertukarrrr. satu dua tiga.. taraaa


Nampak tak imaginasi tinggi aku mula bersinar.. Well, sayakan bakal pemimpin negara.. hohoho
okelah. malas pulak nak meleret panjang panjang. adiosss

No comments:

Post a Comment