11 May 2012

SEBELUM KE MATRIK..

Assalamulaikum
Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah
Lagi Maha Pengasih

Semalam, seperti yang dirancang, aku dengan Ain dapatlah pusing pusing satu Kluang macam Kluang ni kitorang yang punyee haha. Kejap ke sana kejap ke sini. Sepanjang jalan adeee je benda yang kitorang dok sembangkan. Yelah, lepas ni entah bila lagi kami dapat jenjalan berdua, gelak berdua, nangis berdua dan bla bla bla berdua. Ehh, jangan salah anggap pulak ye. We are bestie! Peace yaw. : D
Sebelum ni, kitorang memang rapat gile ar gua cakap sama lu. Since form 2 dah sekelas. Ikutkan , alah baru 3,4 tahun kenal. Tapi sepanjang 3, 4 tahun kenal tu , aku dapat tau macam macam tentang dia. So do her. Dia tau macam macam pasal aku. Di mana ada aku, kat situ ada Ain. Macam tu jugak sebaliknya. For me personally, aku lebih selesa untuk bercerita itu ini itu ini dengan dia. Mungkin itu juga menjadi sebab dia selesa untuk berkongsi rahsia dengan aku. Ehh ehh macam nak meleleh air mata ni pulak. huhuhu. Now, this is the time, which we both have to take our own course. Kami dapat matrik. Tapi Ain di selatan, aku pula kat nogori sembilan nun. Sangatlah pentipu kalau aku cakap aku tak sedih, yelah before ni dah selalu berdua, tiba tiba kene far apart. Untuk berjaya, kita perlukan pengorbanan kan? huhu

Back to the track, kami ambil peluang ni untuk berborak puas puas dan gelak sehabis mungkin. Alahai, macam takde keje lain je kan? Haihh,, i don't care!. =D Mengikut perancangan awal, kitorang nak tengok The Avengers. Dah alang alang kat banda tu , why not shopping sekali kan. Tapi takdelah shopping mane. Beli mana yang rasa ringan nak bawak je , well well well balik naik bas kan. Aku ada lesen pon macam tak guna. Sebab aku cuma nak bawak lamborghini je. Wekkk.. Mari muntah ramai ramai.
Wahh , The Avengers memang osemmm lah. Paling osem dalam cinema tu ade 5 orang je yang tengok. Nak baring, terlentang, terbongkang pon tak pe..tu kalau tak ada rasa malu dalam diri la..==" Sengaja pilih tgok awal awal pagi sebab lepas setel tengok cerita tu ..baru bes nak jenjalon puas puas.
Kemudian, kami menghambakan diri kepada Allah sekejap. And then makan kat Raibo. The best part, kitorang memang laparr gile since dari pagi tak jamah ape2. Aku cuma minum air kotak Vico je.. Boleh pulak kenyang sampai tengahari. Kat rumah ..pantang.mesti nak makan je. Selesai makan, it's the time!! Shopping. Haha. Bagi yang gile shopping + kuat membazir mcm kitorang ni, kalau diberi satu juta, sehari je bole lesap duit tu okay. Hahahah. So, daripada rumah dah ingatkan diri aku ni, Husna nanti kalau nak beli barang, plis think it wisely. Okay! Tak nak perhabis sume duit. Save sikit. Aku ulang ea. SAVE sikit. Sekali lagi aku ulang, SAVE SIKIT. Gaya nak SAVE tu macam tak nampak lah. Tapi, Alhamdulillah, aku berjaya menahan diri ini daripada godaan godaan syaitan yang direjam untuk membeli barang barang yang bukan dalam senarai bagai tu. Nampak tak kemuslimahan aku? Kite memang muslimah sejati lahh.. Tak caya lettew.

Banyak kedai yang kitorang dah ceroboh. Series, penat penat sume tu aku tolak tepi. Bile lagi kan? Nak tunggu cuti mase matrik, entah dapat entah tidak kitorang hang out sesame. Dalam kitorang berborak borak tu, aku rasa macam haiiii, sedihnye lah titter. Nevermind, we'll always keep in touch kay Ain. Sempat jugak aku belanja dia makan sebagai hadiah befday die haritu. Kitorang ada beli selipar same tauu!!. Jangan LEJES okayy. Tu saje jee... Hishhh sedih la.. Gonna miss u Ain. =)))


And, Ain, this for you:
Adiossss..

No comments:

Post a Comment