7 Jul 2012

Solemnization of my sis

Assalamualaikum
Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah
Lagi Maha Pengasih

Wah tak sangka Una dah abang ipar rupanya. Alhamdulillah , akhirnya kakak Una yang first. SITI SALWA SARINGAT sudahpun menjadi yang sah buat ILIAS AMONODIN , 30 Jun haritu. Pukul berapa? Yang tu Una tak pasti. Dugaan demi dugaan yang kakak Una lalui..walaupun dari segi luaran kakak nampak macam tak kuat. Hakikatnya, kakak sangat kuat!


Simple je. Sesuai dengan temanya , simple. Bila orang tanya, tema apa? Simple je.. Macam mana? Simple je.... Tercapai juga hasrat mak dan ayahku untuk ada menantu tahun ni. Jelas sangat ayah dengan mak gembira dengan perkahwinan kakak. Majlis pernikahan ni agak meriah walaupun dijangkakan akan berjalan secara simple. Sebab, ini first wedding dalam family Una. Plus, sedara mara dah lama tak buat kerja kawin.Tu yang tahap keterujaan masing masing terover limit tu.. Eh eh ye ke? Huhuhu..

Lepas akad nikah tu, seperti biasalah aktiviti WAJIB kami sedara mare.. amik gambo le ape lagi. Sejujurnya, pose kami sedara mara telah menyebabkan populariti sang pengantin malam tu tenggelam, wakaka. eah..pedulik apa orang nak cakap. Diorang tu semua pon sebenarnya nak amik gambo jugak.. Korang segan kan.. tau dah..


Seperti biasa Una dengan kakak yang lagi sorang ni..memang kuat melaram. Maka wajah wajah kami adalah wajah yang WAJIB ada dalam setiap DSLR yang ada haritu ngehngehngeh.

Gambar di atas di curik kat fesbuk kak Zila , main camera yang amik gambo malam tu. 

Takat ni dulu yang Una sempat nak cerita. Keje banyak sangat , ni pun curik waktu belajar. Kay bai. :DD

No comments:

Post a Comment