23 Dec 2012

sekitar photoshoot S2AP7 dan befday encik sifu

Assalamualaikum :)

2 hari lepas befday aku yang disambut dengan gilang gemilang ( lahh sangat ) , befday Afiq pulak, ketua prak aku a.k.a adik selang 2 hari..heehee..hepi befday ye adik selang  hari..tapi 2 kali ganda lagi tinggi ^ ^


Seronok la jugak mengenakan dia satu hari..kesian kau Afiq..masa befday aku kau bukan main suci lagi..tlong aku la ape la..time befday kau..aku buli kau lagi..ala relak la..aku kan kakak..harharhar
Baguskan praktikum aku..lantik ketua dengan penolong yang masih hijau lagi comel ini..haishh memang tak dapat di sangkal lagi lah..

Kebetulan haritu ada photoshoot gambar praktikum..so we olls semua ni haa..grab the chance lah..hamik kau kesian abe abe cameraman tu letih..sebab banyak benor pose yang kitorang buat. What to do? Kami semua ni memang gile bergambor . Coz every pictures tell us a moment..ecewahh..jum tengok!


 


The men in black
Aqil, Azfar, Apit dan Eddy..
Harap maklum, blazer adalah barang pinjaman ^ ^


Again..men in black
Afiq, Zahin dan Shiresh..


YB Aqil dan pembantunya

Jap jap baru perasan..Zamir tak ada dalam gambar di atas..arhhh dia memang sukee no buat hal sendiri. 
Gambar yang berblazer ni shoot untuk gaya formal. Untuk girls pun sebenarnya kene pakai blazer..tapi kitorang tak sempat nak mengepose ngepose time tu. Coz masing masing sibuk cari blazer yang sesuai. Kitorang ni cecomel semuanya..blazer tu mostly besar besar..Budak laki semua sonang lah..yang perempuan ni berkerah nak mencari saiz..

Untuk gaya candid, kami diberikan props..Amik je apa nak pakai. No charge..Haipp sape kata? Charge termasuk dalam bil okay.. diam..tengok jee :D


 
                         

They were smiling as a prove that they are happy right now!
Meimei, Fai and Afiqah
Aqil with his 'cutie' pose..

and half of us









the girls....with their gojesh pose


Let Zahin with his Bob Marley hair..
Let Aqil with his Bruno Mars parody..


Afiq and Aqil


let Yana and Aqil smiling non stop.harharhar



me with apit

u can stand under my umbrella.bla bla bla..



befday boy, Afiq and Kiki


Some great style by Apit, Meimei, Fai and Zahin








my dearly beloved besfriend Siti Fairuz ;))







and the boyz again.


dats all for now..tenkiu ^ ^

No comments:

Post a Comment