11 Feb 2013

Demo La Ni Tok Supo Mulo

Assalamualaikum :)

Hai si cantik, si hensem, si putih, si hitam manis, si comel, si tinggi , si kurus, si chubby dan sebagainya. Whole day hari ni mood aku berubah ubah ..tak tetap. Kejap macam berapi kemain..kejap cool ..kejap macam entah pape.. Tapi motif utama entry ini diwujudkan sebab aku nak share some stories and photos that have been taken tengahari tadi. Maklum lah semua dah bersepah..bila ada time free macam ni..grab la cepat2.

Tengahari tadi, agenda aku , Ain, Ika dan Umar berjaya di adakan even its not run smoothly..biasalah..kita manusia..hanya mampu merancang. DIA yang menentukan. Janji pukul 12, sampai pukul 1.15..hoho sememangnya bab berjanji nak gather pukul berapa...aku selalu failed. Ada je yg tak kena. Bangun lambat la..kerja kat rumah tak siap siap la..tapi tadi punya cerita..bukan salah aku..salah Mary yang tau bersiap makan masa yang lama..but then berani sungguh mandi lambat. Ikutkan aku boleh je naik bas..dah dia yek yek nak hantar..aku terima jelah. Las las..aku sampai lambat..pasghah pasghah pasghah.

Nasib baik dua orang makcik aku tu tak marah..marah dalam hati je. hehe. nak marah depan depan takut aku kecik ati kan? haha..

Kami pon berjalan ronda ronda dan lapar. Akceli, kat rumah lagi aku dah rasa lapar..tahan je. Bila kompem semua dah lapar, kitorang pun menapak ke Pizza Hut. Yeahhh..gua dah rasa pizza golden apetah namanya..ala yang baru tu..boleh tahan sedap..sambil sambil makan , sambil sambil berborak. Well, lama tak jumpa kan..so banyak benda yang diceritakannya. Soalan lazim yang tiap tiap orang kena jawab dan tiap tiap kali jumpa mesti tanya. ' Kau tak de sape sape ke kat sana? ' Aku ada affair dgn pengarah sebenarnya..kau ada?

Tu diaaaaaaaa...







yang nilah macik Ika, UiTM Segamat student ..pelik sikit..dulu dia yg paling anti dengan kamera..sekarang dah tak dah..



this is me and macik Ain , KMJ student..

Time makan ni Umar takde..laki tu gedik sikit kejap nak pergi kejap tak..dah habis disuruhnya kami gadis gadis ni drive ke rumah dia untuk jemput dia..apekah?? Eh malu tak malulah masa salam mak dia..ayah dia cekak pinggang kat depan pintu..erm pak cik said kitorang tak kidnap anak pak cik, tapi dia yang offer kami kidnap okay..hoho.

Dan, bila dilihat kembali..aku, Ain dengan Umar..masing masing berlawan lawan makin kembang..Ika? Dia maintain..tak gemuk gemuk dari dulu.. makan kuat.

Lepas amik Umar, kitorang plan nak g karok. okay..yang itu macam wajib sebenarnya tiap tiap outing haha. Dan kami pon menyanyi tanpa segan silu dan perasaan malu. Keluar bilik karok beserta suara yg serak..biaso dah..

And time passes, sampai masa untuk kitorang balik. Sedihnya, bila lagi kita dapat spent time sama sama.. Semoga Allah panjangkan lagi ukhuwah kita ni.. And korang bertiga frankly kawan yang sangat baik. Do appreciate korang. Lepas Umar ngan Ika chan chin chow..sempat lagi aku ngan Ain masuk fitting room. And this is the result :



Today Ain very chinese new year ..




Sayang korang sampai bila bila kay..Selamanya BERGO haha
*umar tiada dalam gambar*
sekian dulu.

2 comments: