5 Apr 2012

Saya Sangat Jelesh

Assalamualaikum.

Jelesssss. Sangat jeles. Saya sangat sangat sangat jeles. Jeles yang amat. Jeles dengan kakak. Jeles dengan mak. Jeles dengan ayah. Terrrrrrrlalu jeles! Jelas kan kejelesan itu?? : D

Ruginya. Mungkin kalau aku balik rumah awal lepas hangout dengan bestie hari tu, so sure aku akan dapat join diorang . Rasa jeles yang meluap luap macam larva ni mungkin tak wujud. Haihh, hiperbola punya ayat. =) Sedih tau. Sedih sedih sedih. Sangat jeles kerana mereka dapat berjumpa depan mata dengan 2 orang personaliti yang for me personally, boleh dianggap sebagai tokoh and I really impress both of them. Gilak arrr. Aku memang respek 2 orang tokoh tu sampai teringin bebenor nak face to face dengan beliau beliau ni. Las las, bila peluang tu dah ada kat depan mata, terlepas macam tu je. Sadis la wehhhh.

Adam Adli and Nurul Izzah Anwar. I do respect both of them. What makes me feeling damn impress towards them both are because their big courage in order tu withstand their right. Not only for their sake, but for the people.Plus, their spirit which i do know what really type of spirit do they have. Such a ' meremang' . Haha. Mereka berani menegakkan keadilan kerana mereka tahu kebenarannya. Walaupun mereka tahu, setiap langkah yang dilakukan akan berhadapan dengan risiko yang tinggi. Malah, bukan mereka sahaja yang akan menghadap segala risiko itu, keluarga mereka juga turut terkena tempiasnya. Bukan calang calang orang yang mampu.


NurulIzzah Anwar
Terima Kasih Google Image. : )


Adam Adli Abdul Halim
Terima Kasih sekali lagi Google Image :))



I know I am only 18 and I should not get involved in this political medium. But I am a Malaysian.I am a student. I am a child, who in a mission , finding something behind the truth.Finding what my country is. I deserved to get know every single thing. Saya bukanlah seorang yang gila politik. Tak cukup umur dan masih tak layak lagi pun nak diskusi pasal politik ni. Ini adalah negara saya. Saya perlu ambil tahu apa yang terjadi pada persekitaran negara ini. Lambat laun Saya juga seorang pengundi bukan? SO, tak salah rasanya untuk saya ambil tahu kan kan kan?

Hoho, Tersemangat lah pulak. Dan aku pastinya tidak akan melepaskan peluang, andai kata 2 orang tokoh tersebut turun Johor sekali lagi. I will not let the chances fly away again. Gerammm tak dapat join haritu.
Lagi lagi lepas tengok membe membe yang pergi tu, amik gambar sakan benorrr.. huhu.

No comments:

Post a Comment