18 May 2012

Rindu Sekolah

Assalamualaikum
Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah 
Lagi Maha Pengasih

Tadi ada terbaca seoarang blogger punye entry, bercerita tentang peperiksaan since aku sangat sangat pasti this week memang minggu peperiksaan untuk tiap tiap sekolah. Huu..tiba tiba teringat pulak masa zaman aku masih pakai baju sekolah tu.** Aiseyh, macam dah lame noo je tinggalkan sekolah. Baru bape bulan je. Lek arr.. ^ ^

ni pintu pagar utama sekolah gua. 

Jelas tak di sini yang sebenarnya aku rinduuuuuuuuuu nak sekolah. Kalau masa tengah sekolah dulu, kita sebok nak cepat cepat habis sekolah. Sekarang ni pula, sebok pule nak masuk sekolah balik. Kadang kadang buat muka tak malu , suka hati aku je keluar masuk keluar masuk sekolah tu kacau cikgu cikgu kat bilik guru. hohoho.. Sesuka hati aku juge nak gunakan pas pelawat sekolah tu sampai asrama semata mata nak borak dengan  makcik makcik dewan makan. Terserempak dengan jaga, ada aku kisah?? Gua ada kuasa veto kat sekolah tu, jaga tak berani nak dekat. Sekali aku sergah, bertempiaran diorang lari. Nampak tak ,bahawa ini semua plastik? Semestinyeee : D ngeh ngeh ngeh

Secara tiba tiba di sini , aku terdorong untuk bercerita pasal zaman persekolahan aku. Tak nak baca sudah, aku dah gian nak taip..so nak taip jugak. Tak ada yang baca takpe, tapi apa yang aku taip ni, satu hari nanti aku akan bace balik pastu gelak sorang sorang. Fullstop. 

Tapi, buat masa ni aku tak boleh nak teruskan cerita. Mean, aku akan ceritakan nanti coz i got to go. Adoss..will be back soon... bye peep! ^ ^

No comments:

Post a Comment